SM-medalj till Alleby igen !

Mounted Games individuella SM-helg är avslutad och våra tävlingsryttare gratuleras till sina fina resultat och bra genomförande som gett flera nya personliga rekord.

3. Hanna Nordin som följde upp sin semifinalplats i EM med att bli trea i SM.
4. Alma Hansson, endast en poäng bakom klubbkompisen, så spännande mot slutet och ett fint personligt rekord i seniorklass.
8. Beatrice Carlsson gjorde stabil tävling och lyckades rida till sig en åttondeplats.
9. Nicolina Helgesson, togs sig till B-final genom skiljegren men räckte inte riktigt till mot bättre motstånd.
11. Linnéa Bensby i sin första tävling med sin nya ponny.

Junior
4. Madelene Holst missade åter prispallen med endast en poäng, red till sig möjligheten till pallplats, men räckte inte hela vägen.
6. Emilia Norlander vann B-finalen mot Tilda efter en jämn kamp hela finalen.
7. Tilda Theng jobbade på hårt men ponnyn blev trött mot slutet och missade sjätteplatsen med endast 2 poäng.

Nu ser vi fram emot nästa tävling Par-NM och SM som sker 4-5 september, som vi själva arrangerar och behöver arrangörer och sponsring av allt möjligt.

Väl mött och grymt jobbat alla inblandade.

Du är här: Hem Nyheter SM-medalj till Alleby igen !