2015-04-19 Hööks Bohuscup dressyr ponny (2)

Proposition

Särskilda bestämmelser

1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Körning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR IX Gymkhana, TRWE Working Equitation och Anvisningar.
        Cupspecifika regler: Lagregler GBG & Bohuslän 2015, www3.ridsport.se/ImageVaultFiles/id_40601/cf_559/Lagregler_2015.PDF

1. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/30209 och betalas genom TDB.
      Ordinarie anmälan fr.o.m den 2015-03-07 Kl:18:00.
      Ordinarie anmälan utgår den 2015-04-07 Kl:18:00
      Därefter efteranmälan (via TDB) till 2015-04-19 Kl:18:00 i mån av plats.
      Anmälan kan återtas i TDB t.o.m den 2015-04-10 Kl:18:00 utan att avgift erläggs.
      Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift på 150 kr/klass. Betaldag för Listor/Boxplatser är 2015-04-07, 2015-04-10.

2. Kval till den klass där kval krävs, anges till arrangör vid anmälan.Tävlingsplatsen är Allebyridklubb.

3. Tävlingsbana: Ridhus, Sand/Fiber, 20x60, Framridning: Ridhus, Sand/spån, 20x40. Anläggningsskiss: www.allebyridklubb.se/tavling/allebys-anlaggning/anlaggningsskiss

4. Ryttarmeddelande
      www.allebyridklubb.se samt www.equipe.com

5. Servering på tävlingsplatsen
      Ja, servering finns med dagens lunch, lättare maträtter, smörgåsar och bakverk mm-

6. Uppstallning och el
      Nej

7. Inkvartering finns
      Nej

8. Lagledaren anmäler preliminär laguppställning samt eventuella reserver till lagklassen, under LISTA. Anmälan skall göras senast den 7 april. Lagledaren kan ändra sammansättningen av laget till sekretariatet senast 10 min efter att sista startande lagdeltagarens resultat publicerats i förklassen.

TDB   (Öp
pnas i nytt fönster)

Startordning (Equipe

Funktionärslista